tisdag 28 december 2010

Julafton med nära och kära !

Lite av mina julklappar som jag fick i år så nöjd, glad och himla lycklig över min bästa .. Jag hade glädjen och lyckan att få ha Jerry , Sabina, lille Vincent och Nicklas här hos mig tills i går eftermiddag.
Freddie åkte till Stockholm på juldagen pga sitt jobb. Även Fredrik var här på uppesittarkvällen, men efter Frukosten på julaftonen åkte han vidare till sin familj, men det var så roligt att få ha honom och lilla sonija här, Frans njöt för fullt med två tjejer på besök eftersom Tindra var ju klart här också.
Jerry hade skrivit så bra rim och dikter på sina julklappar så jag kände mig lite trist med mina enkla till och från texter på mina julklappar.. Tyvärr blev det kanske inte Freddies bästa julafton i vad det gäller paketen inte för att innehållet var dåliga nä det var fel storlekar, allt han fick var för smått endast en snygg Mouli tröja av Nicklas passade honom.


Vincents första jul och klart en massa klappar..



Julaftonsmiddagen med hjälp av självutlösaren fick vi en liten bild på oss samlade:)

Tröttmössor efter uppesittarkvällen..




2 kommentarer:

  1. Fina killar hela högen och speciellt den lilla pajsaren var söt!

    SvaraRadera
  2. Verkar ha varit ett underbart firande med sköna killar omkring Dig Anette
    Kramar
    Emma

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails