torsdag 30 december 2010

Min nya mobil !

Ny mobil fick jag i julklapp av Nicklas. Så jäkla glad för den...
Det är en Android.
Huawei u8500.
Har allt som jag tycker mig behöva .
Huawei U8500 kombinerar en elegant, futuristisk design med omfattande anslutningsalternativ. Med en 3,2” pekskärm, Optical track-pad och Android 2.1 - ger har användaren tillgång till tiotusentals applikationer. Huawei U8500 är utrustad med HSDPA och WiFi kapacitet och fungerar också som ett 3G-modem.
Springer jag bort i skogen så gör det inget eftersom jag har kompass/ latitude och GPS är skönt att ha..Eftersom jag älskar vädrets svängningar så är det roligt att så fort jag slår på den så vet jag vädret i både text och bild ...
Vart jag än må vara kan jag uppdatera min status på fb och min blogg, el surfa runt när jag inte har något annat för mig.
Mycket mobil för pengarna och nu hoppas jag att den ska fungerar smärtfritt också..



4 kommentarer:

  1. Tror Du att man kan ring på den....till Nyköping ex????Kram

    SvaraRadera
  2. ❤♫❤♫❤.•*¨`*•..¸♥☼♥ ¸.•*¨`*•.♫❤♫❤♫❤
    ╔═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╗
    ~*~*~ Önskar Dig Ett Gott Nytt År! ~*~*~
    ╚═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╝
    ❤♫❤♫❤.•*¨`*•..¸♥☼♥ ¸.•*¨`*•.♫❤♫❤♫❤
    Kram Anna

    PS: roligt med ny mobil, men de tar en stund och lära sig :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails