måndag 2 augusti 2010

Eva´s egen dag!

I går åkte Nicklas och jag till Eva och firade hennes stora dag med goda vänner och hennes familj.. Det va en så lyckad tillställning med ett gudomligt vackertväder och goda skratt och mycket mat, som vi tyvärr delade med Roslagens alla getingar . Men som det sägs, finns det hjärterum så finns det stjärterum. Vi kom dit redan klockan tolv på dagen så vi skulle få lite tid att umgås på och njuta dagen. det serverades både vin, läsk och öl från den vackra baren att släcka törsten med innan matens serverades sedan kom tårtan och kaffet fram, medans vi va kvar så åkte ingen i poolen vad som hände efter att Nicklas och jag tackat för oss och åkt hem vet bara dom som hängde kvar till mörkrets inbrott. Men det va riktigt speciell dag, gråt blandades med skratt, Paketupppackning och hurrningar, Evas dotter va där och Nicklas min ena son, dom har inte träffats på väldigt många år så då kom ju tårarna igen för Evas barn och mina va som syskon skulle man kunna säga när dom va små, vi umgicks varje dag..
Men åren går och livet tar lite olika vägar och så även barnen som flyttar ut från kommunen för att finna sin väg. Men som tur är så finns Eva och jag för varandra trots allt och alla år som är sedan tonåren. Grattis min älskade bästa och äldsta vän..Jag älskar dig så mycket. Ett P.s Du måste träna på att vilja vara med på bild hjärtat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails