lördag 21 augusti 2010

Sova lite först!

Det har blivit en lördag med me and my self, känns helt ok...
Inte har jag fått så mycket gjort heller. Ibland är det skönt att bara få vara.
Endast en tur ut i skogen med Frans och sedan en sväng med bilen och uträttat några ärenden. Nu ska jag krypa i säng och önskar mig en skön natts sömn så jag är laddad för morgondagens möte med mina tvillingar Jerry och Nille, Jerry´s Sabina kommer nog med också.
Så vi kan fortsätta där vi slutade i söndags, revanch match i bordtennis och om vädret tillåter så blir det nog även en "sväng" på tennisbanan, förra söndagen va tuff med många skojiga matcher men i måndags hade jag sådan träningsvärk så herre min skapare, jag fick t.o.m sätta på mig nackkragen under några timmar, men nu är jag taggad och redo för nya matcher.
En fika lär vi hinna med också.
Godnatt , sova så gott och dröm härliga vackra drömmar denna natt. För det ska jag nog försöka med

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails