lördag 7 augusti 2010

Jenny´s kalas!

Igår vad det fest igen !!!
Jenny´s födelsedag
med solsken så vi kunde sitta ute på altanen och njuta tramsa och skratta , äta gott. Nu får man bannemig gå ett par mil igen för att komma iform, tur att jag har börjat min Outdoor training efter sommar pausen. Woopp woopp för inte kan man tacka nej till tårta, nybakade bullar och kakor, som det senate åren har blivit min grej. Kan inte låta bli att småle lite jag har verkligen inte tyckt om detta med kaffebröd alls, inte någonsin.Lätt oro sprider sig över Jennys blick ??? aaaaa , jag tar den som den är innan du äter upp hela tårtan !!!!!
Hugo fick en present av kusin Alvin , ett par läckra Converse. Stolt visar han upp dom. Då behöver han bara börja gå själv nu då ...
Hugo gjorde det..
Det alla väntat på.
Det bara händer när man minst anar det, och jag tog bilden utan att ana att detta ögonblick skulle ske, helt otroligt han stal kalaset..
Hugo går sina första steg utan stöd och hjälp..TJOHOOOOO, han är ju bara så bäst.
Stående ovationer och hurrar rop..
Det blev bara för Jenny att tacka sin älskade lilla son, för den presenten han bjöd på var ju klart svårslagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails