fredag 20 augusti 2010

Chihuahua valpar !

Sådana här dagar vill jag uppleva minst en gång i veckan!! Då skulle jag må så mycket bättre.
Fast starten på denna dag va inte så trevlig, men den utvecklades till något alldeles underbart.Tänk att få äran att hänga med detta gäng några timmar, just när min dag inte kändes så suverän som jag hade önskat.. http://www.pandillodebesito.se Titta gärna in på Ellinor´s hemsida
Ibland så är det precis detta man behöver får att få lite perspektiv på livet...
Jag va hem till en kär gammal väninna och fick njuta av dessa småliv och även dom "stora" i denna flock över en koppkaffe med gott kaffebröd.
Men dessa små tar ju faktiskt all uppmärksamhet, så inte kommer jag ihåg så mycket av det andra vi pratade om. Det är lite hopplöst läge när man inte ses så ofta att få fram allt man vill säga eller man undrar över , hur livet är nuförtiden -ja ,ni vet vad jag menar. När man samtidigt får ett par stora vackra ögon och ett par tassar på ens ben som poppar på uppmärksamhet..Och man får snusa och lukta och gulla med dessa underbara valpar.Den blicken med den lillanosen, svår att motstå
Har tagit den bästa platsen för att övervaka vad som sker inne i valphagen?! Han bara älskar små valpisar och väntar bara på ett tillfälle att få gosa runt med dom små liven, men vid bara treveckors ålder är mamman inte så intresserad av att dela med sig av de små än .. Har bokat in en ny träff redan nästa vecka. När inte dessa ljuva små hundar tar allplats så ska jag berätta för er vilken underbar människa och vän Ellinor är.






3 kommentarer:

  1. fina dem är!! vill oxå ha en lite hund =)

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej natalie!
    Jaaa dom va helt gudomliga :).
    kan tro att du blev lite sugen på en sötis <3
    kram

    SvaraRadera
  3. jag är jättesugen på en lite sötis!!! <3

    kramis

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails