torsdag 26 augusti 2010

Ska man kasta?

Jag blir lite småstressad när jag ger mig in i mina garderober...Inte för att jag har någon walkingcloset, men det vore det vore kanske det bästa att ha.
Nä man har bara några vita krakar som bågnar, extremt övergödda och missskötta.
Det kusliga i detta är att jag inte har något att sätta på mig??? vad är det för fel? man kan ju då bara undra vad det finns i garderoberna ? om det inte är kläder..
I allafall så försökte jag i kväll att ta mig en titt och funderare på vad jag ska göra med dom kläder som jag ratar men som ändå ska få ligga/hänga, liksom bara få finnas för någons skull. Denna någon är ju jag, som inte vill veta av dom utan stöööönar högt varje gång alltså varje dag när jag tittar känner och vänderrunt för att hitta dagens outfit.
Nu ska jag iallafall strax krypa i säng och imorgon ska jag ha bestämt mig om vad jag ska göra med alla kläder som bara finns här hemma och tar upp plats, kanske blir det en sväng till återvinningscentralen och det vore det bästa, jag hoppas att jag vaknar med lusten att kasta lite i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails