lördag 31 juli 2010

Marsmallows !

Vaknat efter en lång skön sovmorgon med en lätt nackvärk, kan bero på sovställningen eller så har jag under denna vecka tränat mig till denna, pga powerwalk och nerskärningen på cigg, inte för att jag borde få nackvärk pga nerdragning av cigg? hmmm hahaha..
Men nu ska jag ta vara på gråvädret utanför och njuta ett långt skönt bad och ge mig lite omvårdnad och pyssel här inne, tända levandeljus och njuta.
Ååååå nu kom jag på en sak, i kväll ska jag grilla marsmallows över ljus med tandpetare som hjälp, något jag rekommenderar alla som gillar att grilla marsmallows över öppen eld, så är detta ett jätte mysigt sätt att sitta och umgås och prata över, för man behöver ingen grill eller eldstad eller vara utomhus för detta nöje som roar både barn och vuxna. Förutsättning är ju att man gillar sött.
Men över ett ljus som du sitter och snurrar denna vitaklump trädd på en tandpetare blir nog det bästa jag har provat, varm lite hård på ytan och rinnande på insidan, kan bara säga att detta ska du testa, den blir så perfekt.
Oj, vad tiden går när man inte gör något , badvattnet är lagom varmt och jag ska nu hoppa i och njuta en stund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails