torsdag 12 augusti 2010

Som en reklam film för Gevalia!!


Vilken morgon..
Gevalia - När man får oväntat besök
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Som en enda reklamfilm.
Nu kan jag tycka att det va rätt så komiskt , men i morse näää.
Jag sitter här vid köksbordet i lugnan ro, kaffet är klart planerar min dag och kollar lite i Lapen som står på köksbordet, kläder? hmmm inte nått, alltså kanske lite för mycket info för din smak, men det är det grejen handlar om, att få ett oväntat besök från en lift mitt framför mina ögon på andra våningen??? och jag i bara mässingen !!!! (Ok, jag har egen ingång med en altan på nedre plan, känner mig trygg här på övreplan) Som ska njuta min morgon innan duschen och allt vad denna torsdag har med sig..
Jag har det privilegiumet att nu när mina söner har flytt hemmet och jag med min lilla hund bara bor här, så har jag rätt att strosa omkring precis som jag vill på morgonen, kanske inte nån vacker syn men för mig bara så perfekt. Och normalt när man får besök, om så oväntat så inte kommer dom upp som guben över balkongkanten och säger godmorgon. Du kanske undrar om jag inte märkte att hantverkare fanns nere på gräsmattan näää det gjorde jag inte fast fönster och balkongdörr va öppen , för jag popade lite morgonmusik och trallade mig igenom denna stund. I godantro om absolut ingenting.
Dom skulle kunnat lägga en liten lapp i lådan igår kväll, bara som en liten vink om att "sitt inte avklädd i morgonbitti för dåååå du"...
Tyvärr så va det inte heller Prinsen på sin vita springare eller någon Romeo som kom klättrandets över räcket, så jag kan tala om att han fick inget kaffe, och vad det beträffar min lugna sköna morgon, blev det inte något annat än att försöka hitta en plats i denna våning med åtta fönster mot balkongen med öppenplanlösning att hitta en lugn plats där jag kunde åla på mig lite mera kläder och sedan blev det ut en sväng med Frans istället. Nu först är dom klara och jag kan andas ut. P.s Jag han täcka min kropp dom såg ingenting.. Ha det bäst och när du minst anar det så kanske han / hon står där ;)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails