fredag 27 augusti 2010

Måste nog fixa bilen!

Hösten kommer med storstövlarna på..
Inte bara mina garderober som behöver ses över . Nä, min bil skriker efter underhåll också, bromsarna har nu sett sina bästa dagar.
Nästa vecka måste jag ta tag i detta, snart dags för besiktning och detta problem är lite svårt att inte låtsas som jag inte vet om? efter som när jag bromsar så har du nu börjat hacka och låta lite.
kan ju inte gärna stå på besiktningen som ett litet blåbär och spela att jag inte hade någon aning om detta, tror inte att det skulle vara så poppis.
Men idag är det fredag och om ett par timmar ska jag inte fixa mina bromsar jag ska iväg och pussa på valpisar och fika med Ellinor, en perfekt start på den stundande helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails