söndag 27 februari 2011

Wohooo ! Vilken helg..

En helt superhärlig helg , som nu har kostat mig nack och axelvärk..
Men det var det värt.
Kan tyvärr inte visa bilder idag pga att jag inte kan fixa med dom för kroppen vill bara sitta i soffan just nu.
Jag återkommer om det så fort jag är lite piggare. Snabbt kan jag tala om att ett besök på Ikea i Uppsala igår gav utdelning och lite smått och gott fick följa med hem.
Idag har jag varit på fest 18 års kalas närmare bestämt, ett roligt och gott sådant (bilder kommer).
När några av oss skulle åka hem därifrån så fångade jag dessa underbara rådjur med kameran.
Nu ska jag kurera mig och ta ett varmt bad, men först ska Frans få ta en sista pinkrunda.



1 kommentar:

  1. Jag väntar med bilder till du blir bra! Men vilken fin bild du fick på rådjuren, kanon.
    Hoppas du känner dig bättre idag, kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails