torsdag 3 februari 2011

Äntligen en picnick i skogen !

(Vilken väg ska du gå Frans?)

Igår var den bästa dagen på länge, avvek från måsten en stund och ut i naturen en sväng..
Gosch vilken tidig vårkänsla som kom krypandes.
Solen värmde dragkedjorna på jackan kunde åka ner en stund, vantarna hamnade i fickan.. (självutlösare )
Tänk att lyckas få lite skare att gå på när vi Ellinor, jag och så klart alla hundarna. När vi glädje "skuttade" ut i skogen och kramade träden och sånt man gör när man är nära naturen. Och med det kommer jag osökt in på mina speciella älskade picnickar som får hela mig att bara älska livets små äventyr. Jag hade laddat termosen med kaffe och brett oss ett par nyttiga smörgåsar med ost, som vi mumsade i oss ( Jag bad Ellinor ta med en skvätt mjölk till kaffet -Ja, klart hon gjorde det, en hel liter !!! STOR skvätt mao, och en bil som tar en lite längre bort än till stadsgränsen, Henne kan man lita på) Vi hade en härlig stund och kunde njuta i det lilla för ett tag, det är livskvalitet..

5 kommentarer:

  1. ok nästa gång vill jag verkligen följa med..och hundarna..kramisar..tina

    SvaraRadera
  2. va mysigt de ser ut och va många hundar :)
    Allt smakar bättre ute, synd att man inte tar me fika oftare bara :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. LIVSKVALITE!!!!!

    Jag har skrivit det förr, men jag gillar verligen din bakgrundsbild och hader:D
    Ha en mysig helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Ni ser så härligt glada ut!

    SvaraRadera
  5. Men oj, vad glad man blir när man läser detta.
    I Nypan har det varit "inne" dag idag. Många pussar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails