fredag 11 februari 2011

Snöeländet !

I natt fick man åter så man teg. Pga pålandsvinden
Så fick jag Galet mycket snö mellan mitt och grannfastigheten..
Har skottat så jag storknar idag, och tung och välpackad är den..
Nu skiner dock solen och det är fantastiskt vackert ute med all snö. Det blir nog att sätta upp ett Plank/vindskidd i vår.Jag längtar efter värmen nu.
Min rygg värker.
P.s Varför gnäller jag om skottningen -Jo, pga att jag bor i en hyresfastighet och betalar en j..a hög hyra och får skotta som extra bonus, förmån :) När jag bodde i eget hus så valde man ju detta frivilligt

4 kommentarer:

  1. Precis va jag gnällde om idag, dom skottar aldrig vid våran parkering som vi hyr och de finns inge snöskyffel som vi kan låna, de är inte service. Idag var vi snabba o flytta på våran bil när plogarn kom, de blev plant och fint :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni var snabba idag :)
    Nä här får jag skotta hela vägen ifrån min trapp och till gårdsvägen/ parkering.. Inte nog med all snö som kom så har dom (ploggubbarna) lagt några ton snö på min parkeringsplats..Har ringt och klagat men det går inte att fixa idag..
    Ha en skön fredagskväll
    kram

    SvaraRadera
  3. Äsch, på med en luva till bara:):)
    Kram på dig fina du
    Emma

    SvaraRadera
  4. Hahahaha Japp, så får det bli Emma..
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails