torsdag 10 februari 2011

I fantasin !


När jag var i Stockholm sist, så blev jag alldeles barnsligt glad när jag såg detta bruna pappersark bakom en busskur i sena kvällen.
Eftersom jag ingen kamera hade och det var så mörkt ute för att min mobilkamera skulle kunna återskapa det jag såg, så bad jag, nästan hoppandes och skrattandes min son Nicklas att ta en bild åt mig med sin mobil ..Snäll som han är så kan han ju inte motstå min bedjande och smått lyriska bön , klart han fixa det.
Nu till min fråga :
När du tittar på detta lilla oansenliga ihopknölade och översnöade pappersark.
Ser vi samma sak? tro.
Vad ser du ? föreställer det något tycker du? eller är det bara ett papper på marken.

3 kommentarer:

  1. En liten hund =)

    kram och puss i snöstormen

    SvaraRadera
  2. Ser precis ut som en hund :)
    En pappershund, haha
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja visst, en liten Tax tyckte jag att det liknade :)
    kram till er.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails