tisdag 22 februari 2011

Klä om Fåtöljerna !

Nu ska mina fåtöljer få kläder ..
Men dom var större än jag trodde, så jag måste handla hem några meter till fuskfår.
Tänker inte visa mer än detta i nu läget, det blir kanske ett före och efter när dom blir klara om det blir bra..
Sista chansen för dom och mig, är att ge ett nytt skal på något jag har ledsnat på, kan vara lösningen och kärlek kommer att uppstå igen.
Med lite tur kommer även Nille hem en sväng idag och han har förhoppningsvis mina nya stövlar med sig som jag glömde hos honom sist jag var där.
Igår åkte Ellinor och jag in till Stockholm en sväng och uträtta lite ärenden vi hann även med ett snabbt besök på Berns och pussa på Freddie även en sväng till Tomriks i G:a stan och hejade på hennes kära man.
Middagen blev dock inte så glamorös, vi mellanlanda på Max för en liten hamburgare.
Nä detta duger inte nu ska jag ta en sväng med Frans innan symaskin och sax åker fram.

2 kommentarer:

  1. Spännande och se stolarna sen!
    Hur långt från Stockholm bor du?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas få tag på mera tyg så att det blir gjort ordentligt.. 6 mil till stan så det går fort, motorväg :).
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails