fredag 4 februari 2011

Älskar plåtskyltar !

Dom är bara så läckra dessa plåtskyltar med text.
Nu har jag ingen skylt själv, men sugen på att beställa är jag.
I går kväll var jag hembjuden till min väninna Fia på ett glas rött, tyvärr blev det bara några cm i glaset för mig, pga att jag hade ett huvud som för dagen inte tyckte att ett glas rött var så lämpligt, men det blev kaffe med hembakade kakor också.
Sen kom vi in på hennes nyinköpta läckra skyltar som hon visade mig. Dom finns att beställa på
Det var roligt att prata och mysa en stund. När man inte ses så ofta blir det som vanligt att man bubblar i munnen på varandra, Då mest inredning och projekt om vad och hur vi ska fixa och pyssla i våra respektive hem.
Nu ska jag hälla upp en stor mugg kaffe, tända några levandeljus och invänta Let´s Dance.
Önskar er alla en skön fredagskväll puss puss

2 kommentarer:

  1. Ska kika in där jag me, kanske hittar någon rolig plåtskylt :)

    Ha en härlig fredagskväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Läste om Ert mys..Ha en lika mysig lördag önskar mamma och gam.mormor

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails