fredag 18 februari 2011

Äter oliver !


Äter oliver och kollar blocket efter en begbil...

Skönt att fastighetsskötaren varit här och fixat min balkongdörr, som jag trodde hade en värre sjukdom än att den saknade lite smörja, (lite pinsamt) när han fiskar upp en lite sprayburk och sprutar i på tre ställen och så var det klart. Dörren går att stänga och värmen får stanna inne. Jag trodde minst att låset på dörren var heltrasigt och att jag hade ställt till det så att den nu hade svält så att den var skev för all framtid, men inte då..Kan stänga den nu med bara ett finger, så lätt har den aldrig varit.

Igår var jag hem till min mammas väninna här i Norrtälje, hon åkte vidare dit efter att hon varit här. Men mamma hade egentid skulle man kunna säga och jag kom över för att fixa lite med hennes väninnas bilder och datorn.

Sedan tog vi en skön promenad på stan och handla lite, en fika på Café Hörnan blev det också. Vi skildes åt på stan jag gick hem till mitt och hon till väninnan. Jag hade lämnat Frans hemma och lovat lite godis så en sväng in på Zoo fick det bli, för det ska vara värt att vara hemma ibland och ha lite småtråkigt tycker jag..

2 kommentarer:

  1. Typiskt karl-göra, säger jag! Han blev säkert minst lika glad som du :D

    SvaraRadera
  2. Hoppas oliverna smakade gott.
    Ha en jätte bra helg.
    Massa kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails