lördag 12 februari 2011

Rofyllt !


I kväll har det varit en riktigt skön fredagskväll. Det är bara så mysigt att få tända några levande ljus, sätta sig till ro och njuta kväller.
Hade fikagäst som kom med lite kaffebröd och vi hann även med en liten promenad innan Let´s dance började. Frans bara älskar snön tack och lov, han var så taggad och full i bus fast temp visade på -9 , så tyckte han att vi skulle leka med alla snökocker som inte var mindre än en fotboll´i storlek..
När jag sedan blev själv så började jag titta på filmen :
Absolut makt, som jag faktiskt inte har sett. En Amerikansk thriller från 1997. Klart bra, kan rekommendera den om du inte har sett den
I rollerna: Clint Eastwood, Gene Hackman, Ed Harris, Melora Hardin.
Regi: Clint Eastwood.
Nu är det natt och jag som hade tänkt komma i säng skapligt i kväll kommer nu som vanligt i säng skapligt sent.
Natti natti nydag med nya äventyr väntar.




3 kommentarer:

  1. Min lilla Tyra gillade inte allas o vara ute idag, de blåste för mycket :)

    Ha en skön lördag! kram

    SvaraRadera
  2. Hej där igen, har du en blogg till, va kul.
    Jag hänger gärna med här också.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Marie Du är så välkommen hit :).
    Ha en toppen kväll
    kram

    Anna, Jag förstår att lilla Tyra tycker illa om blåsten för det gör jag med :)
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails