fredag 4 juni 2010

Nostalgitripp !

Som jag skrev i det förra inlägget så va det en "Cliffhanger" att vänta.. Så, medans Petra och Hugo satt på filten och spanade in Jocke och mig, när vi handlös slet upp garagedörren och rullade ut hans Super fina HD, för att kicka igång den och se att den mådde bra och sånt där som entusiaster pysslar med?! satt dom på betryggat avstånd och beskåda oss .. Nostalgitripp !!!!! Wooohooo
Det kommer över en, att man saknar denna tid.. Har varit en stor älskare och haft ett genuint intresse av motorcyklar.
Hade på den tiden en,
Harley Davidson 1966 Shovelhead Som Importerades ifrån Belgien en g:a polismotorcykel som byggdes om till en fräsch chopper, i skrivande stund hittar jag tyvärr inget foto på den..

Så håll till godo och småle gärna åt åt denna bild från 1987, min VW Trike på 1860 kubik... Denna Trike har även varit med och ställdes ut på Custombike show 1987. På Lördag är det dags igen för Custombike show. Klicka på deras bild i högerspalten så kan ni läsa mer om utställningen på lördag.

2 kommentarer:

  1. Ååååå vilken cool bild på dej.Himla skoj att åka motorcykel på sommaren.Önskar dej en mysig dag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hot Mama! Va snygg du är!!!! Ser ut att vara direkt tagen ur någon motorcykeltidning! Vi åkte motorcykel när jag var liten. Min mamma och jag hade ingen bil men väl en kawasaki....750 tror jag det var :-) Saknar ibland att åka motorcykel men kommer nog aldrig ta motorcykelkörkort själv...är nog lite för rädd av mig *fniss*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails