lördag 19 juni 2010

Lugn kväll !

En otroligt vacker kväll visar upp sig, har för en stund sedan avnjutit min middag.

Det blev lax med smörslungad potatis och mycket romsås. Till detta serverades som dryck vatten och en whiskey.

Jag har lite livemusik abstinens, det va ett tag sedan man fick njuta det, och känner att det klart börjar bli dags. Nästa vecka kan jag råda bot på detta. Om jag får till det och kan frigöra lite tid, så får jag en dos på onsdag kväll...

Men i kväll blir det lugnt, sitter och tular med att skriva lite dikter och faktiskt gillar läget med att ha en soft kväll och får kura skymning .
Har tid för eftertanke och kan botanisera i mitt inre.

Igår tände jag min lilla öppnaspis. Som jag berätta om förut så har jag lagt in stenar i den.
-Men vänta lite.. Jag kanske ska tände den ? så du får se hur det blev med stenarna på plats??..

Ja en lite darrig bild fick det bli. Men det ger ett hum om hur det blev. Och nu brinner det så fint i spisen och en skön värme sprider sig i rummet.
Nu ska jag återgå till mitt tulande igen, önskar er alla en fortsatt
fin kväll.

1 kommentar:

  1. Vilken rofylld kväll Du beskriver! Det är så härligt när man kan njuta av det.

    En härlig söndag önskar jag Dig!
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails