fredag 25 juni 2010

Lugn Midsommarafton!


Det får bli en stund för mig i själv idag.

Nu först kan jag säga att det känns helt ok, plus att jag kan ladda batteriet till morgondagens begivenheter..
Sista delen av denna vecka har inte varit direkt på en blomsterbädd men även solen har fläckar kan man säga.
För att berätta lite kort så har jag gjort en liten op i onsdags och nu är det återhämtning. Fick ligga på sjukhus natten till op, sedan hem samma dag. Så jag vågade inte fira midsommar idag med nära och kära eftersom jag inte visste hur jag skulle må. Men nu mår jag toppen faktiskt och mycket väl hade orkat med lite trevligheter. Men i morgon så blir det träff med nära och kära istället och även utgång och får då njuta livemusik och träffa flera bekanta.
Nu vill jag önska er en härlig midsommarafton med mycket mat och stim och skoj.
Själv ska jag och Frans ta oss ut med bilen till något smultronställe och ta med oss lite fika och njutadagen och beskåda havet.
Mitt hjärta har
fyllts
med olika varelser
som hopp och glädje

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails