lördag 19 juni 2010

Fotbollskupp!

Då har man varit på fotbollsmatch idag ...
Tina och Fredriks son William spelade så gräsmattan rök. Det är han med gula fotbollsskor. Det va kupp så det blev flera matcher men jag va där under två av dessa, klart såg jag flera framtida löften på plan. Tinas dotter Alica hejade på och fikade precis som Tina och Fredrik, mumsade och klappade händer och hojtade pepningar över plan..
Emelie, Tinas äldsta dotter med pojkvän följde matchen med stort intresse när fikat va avklarat vill sägas..


Nu är inte detta mitt stora intresse, men när man känner någon på plan som spelar och det finns kaffe med bulle eller smörgås att handla, då gillar jag detta skarpt. Men en person saknas på bilderna nämligen Amina, deras yngsta dotter som hade fullt upp med andra saker än att sitta vid oss och äta och kolla matcherna, men jag ska säga att jag hade en superkul och härlig stund med gänget.





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails