onsdag 2 juni 2010

Kafferepet !

Solsken och klarblå himmel, Ett samtal från Jocke och Hugo som har sin första vecka på Jockes Pappaledighet. Wow vilken start dom har fått, vädret är ju helt magiskt och grönskan får en att tappa andan, Dom bjöd Petra och mig på kafferep!! Och som ni säkert tidigare vet, så älskar jag picnik och kafferep .... När vi dök upp, fulla av kaffesug och ett glatt humör..Så fann vi dessa två gullklimpar i lektagen.

Jag kastade av mig strumpor och skor, slog mig ner på filten under trädets skugga och kramade min lilla Älskling länge och väl. Sedan sjöng vi en truddelut "bara tre gånger" I ett hus i skogen bryn, osv....


Sedan va det dags för fikat, som vi intog på den då göööör varma altanen, så då åkte lite mera kläder av. Kakfatet kom fram och kaffet va nybryggt.



Parasoll för Hugo medans vi fick värmeslag, men vad håller jag på att säga????? Jag klagar inte jag kommer inte att klaga på värmen denna sommar, inte en chans efter denna vinterkyla.




Belåten Petra med Gull Hugo, Sitter dom och njuter en stund medans jag och Jocke leker med hans egen stora "leksak", som jag ska berätta om i nästa inlägg.. Alltså en Cliffhanger.















































1 kommentar:

  1. Vilken underbar dag det blev.Med både fika och mys med goa Hugo.Ja det är bara så underbart ute nu.Önskar dej en mysig fredag vännen.kramar Rita ♥

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails