söndag 21 mars 2010

Musik lördag!

Wooohooo!
Allt blev utrensat el man kanske ska säga utblåst !!! Igår kväll, öronen som saknade sina små gröna öronproppar som liknar små plastgranar, och hjärnan fick sig en omgång som heter duga den med.
Igår kväll redan klockan 18, så tog Marika och jag bussen till Stockholm, men klev av redan vid Danderyd för att där byta buss som skulle ta oss vidare till Sundbyberg "Sumpan"..

Kan säga att det blev en för mig sååå lång buss resa..Saknaden av bil kändes väldigt påtaglig.

När vi väl kom fram efter 1 tim 45 min stöön. Så banade vi vår väg fram till baren och det första som beställdes in var en stooor kopp kaffe med ett glas vatten, dessa drycker varvades med varandra under hela kvällen. Medans dessa tre band avlöste varandra.

Lokalen fylldes snabbt av folk och blev knökfull.
Detta va sista spelningen för Vader tour i Sverige, med två förband med sig.
Nu tyckte jag personligen bäst om Divine chaos från England och Vader som är från Polen.
När natten började närma sig så blev det dags för mig att säga bye bye till alla rara och till Marika som skulle stanna i stan..
Som tur var så fick jag åka bil till Danderyd, men sedan fick jag sitta där i natten själv i 20 min och vänta på min buss som skulle ta mig hem till Norrtälje.
Tillslut kom den och jag klev på både lomhörd, koffienskakig och glad efter en härlig kväll åter i musikenstecken.

1 kommentar:

  1. Vekar som en härlig kväll.men jisses vad lång väg att åka.Önskar dej en skön söndag vårkram Rita ♥

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails