söndag 21 mars 2010

C.O.C.K finalen På Café Opera !



Hoppas att Freddie och Mattias från Berns är laddade för kvällens final. Om du vill veta mera så gå in och klicka på etiketten Cocktailkampen C.O.C.K, där finns hela resan fram till i dag. Nu är den stora finalen här, pga av dåligt väder, så får jag sitta i soffan och hålla tummen. Jag älskar dig Freddie, ge järnet och ni är vinnare hur det än går i kväll.. Det kommer och det är en stenhård konkurrens och vilket team / krog som helst av dessa fyra lag är värdiga vinnare, så en skopa tur och ett extra jävla anamma kanske hjälper till..

4 kommentarer:

  1. Hej tjejen!
    Haft en god helg?
    Solen lyser idag...iaf ...=)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Anne!
    Ja helgen har varit härlig, bortsett i från gårdagens snöoväder..
    Men idag är det så vackert,med en vacker sol.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för svaret! Jaså ja, det förstås, mer ordning och reda med en tupp! Hihi! Vilka fina barn du har föresten! Men konstigt vore det väl annars med en sådan vacker mamma! Nu är jag inte med i svängarna riktigt, är det någon av dina söner som varit med och tävlat?
    I morse hade jag behövt den där helikoptern! Och många med mig gissar jag! Tre bilar i diket såg jag på vägen till jobbet, då var klockan ändå före sju och jag har bara 15 min resa till jobbet, hu! Höll stadigt i ratten och körde försiktigt! Kram på dig fina du, va fint kortet överst på sidan är!/ Tess

    SvaraRadera
  4. Hej Fruädel!
    Ja, en av mina söner har tävlat i Sveriges bästa bartenders i något som heter Cocktailduellen som är årligen på Café Opera.
    Han och hans kollega tävlar för sin arbetsplats som är Berns.. Tack för komplimanget om mig och mina barn, det värmer ;).
    Ja, fy attan va mycket snö det kom igår, uscha..
    Hoppas att vi slipper en sådan här snömängd igen på väldigt länge, gärna inte förrän till nästa vinter, oj så skönt det vore, kör försiktigt.
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails