söndag 14 mars 2010

Fika i snön !

Vilken vacker dag det blev idag igen.. Men jag lämnade kameran hemma, eftersom jag skulle gå en sväng som va ganska hal på sina ställen så jag vågade inte ha den med.

Men kunde inte låta bli att ta upp mobilen och filma lite av picniken vi hade i solen. Det va inte så lätt kan jag säga , för det va så starkt solljus så jag såg absolut inget av vad jag gjorde, man fick sitta kisa med ögonen för ljuset va så starkt. Men ujuj såå skön stund vi hade..Så här kan ni nu se den oklippta mobilvideo.

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni haft det idag, blev faktiskt lite avis, jag som fått hålla mig i stillhet idag. Men skam den som ger sig, snart ska jag ut och promenixa igen!

    Ha en skön vecka!
    Kram på Dig!

    SvaraRadera
  2. åh vad mysigt!! önskar jag hade vart med er på en fika mitt i snön :)

    SvaraRadera
  3. Pia: Helt rätt, skam den som ger sig, snart är du på prommis igen..
    Det va så skönt att få sitta och sola en stund.
    Varmkram.
    Önskar dig med en fin vecka..

    Natalie:
    Ja, du missade en underbar dag. Istället valde du att sova efter en party natt, hmmm hahaha..Men det va nog säkert värt det :))
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails