torsdag 4 mars 2010

Cindirella Kryssning!


”Det börjar bli obehagligt nu” Nyheter Aftonbladet

Jag hoppas att mitt tjej gäng har så kul som dom bara kan nu, själv kurerar jag mig hemma..
Mitt gäng på 18 tjejer sitter just nu på Cindirella, skulle ha lämnat land klockan 18.00 men dom ligger fortfarande i hamn och väntar på att gå ut till havs, men troligtvis så kommer det inte att ske förrän 00,00 ..
Lite ruggit tycker jag nog, klicka på länken och se vilken is som vi har här utanför, många båtar till havs som inte kommer in till land...
Kanske lika bra att jag inte kom iväg i allafall.
Nu ska jag krypa upp i soffan och vänta på att det slutar snöa sen ska jag försöka komma ut på en liten kort prommis..
Tillägg: Ny info
P.S klockan är nu 21.30..
Båten ligger i hamn hela "resan"..Skööönt att dom inte går ut i detta väder.
Så nu kan tjejerna ha skoj utan att vara rädda för sjögång eller isstopp. Allt är öppet, musik och undehållning som planerat. Dom får en kanon kväll.

6 kommentarer:

  1. Hej
    Stackare, hoppas du kryar på dig snart!
    Läst nyss om alla stackars båtar och deras passagerare..:(
    Vilken hysterisk vinter.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Galet väder usch..Lika bra man inte va med på båten i kväll.
    Känns lite bättre i kväll med förkylningen som jag har drabbas av.
    Ha en skön kväll
    kram

    SvaraRadera
  3. Nä va trist med resan, hoppas du kryar på dig snart! Vilken söt blogg du har! Kul att hitta hit! Kramelikram/Tess

    SvaraRadera
  4. Vad tråkigt att du är sjuk.Men vad galet att inte båten lämnat land.Vad olustigt.Krya på dej Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Hej Fruädel!
    Roligt att du titta in på min blogg.
    Tack för kryat o välkommen åter :)

    varmkram

    SvaraRadera
  6. Hej Rita!
    Tack för din omtanke. Ja lite olustigt är det ute på havet i kväll.
    varmkram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails