tisdag 23 mars 2010

Mamma på besök

Underbar dag i går.Mamma min kom på besök..Solen och värmen va åter tillbaka och på plats.
Så efter att vi hade ätit en lunch här hemma,pysslat lite och pratat. Så va det dags för en lite promenad och njuta vädret. Vi tog bilen upp till Ok och inhandlade lite fika som så klart bestod av deras superstora och goda blåbärsmuffins och varsin mugg kaffe.Sedan åkte vi upp till Nordrona, Vi va då fulla av förväntan och solen liksom killade fram nysningar i näsan..Så härligt Picnic i "senvintervårsolen" eller vad man ska kalla denna dag, Allting va så perfekt till att börja med, vi solade på en liten fin plats i skogen.Alice och Frans njöt och lekterunt ..

Här börjar mamma trassla in sig i buskarna. Plötsligt ville hon röra lite på sig mitt i fika pausen
??...För att sedan ge sig på den tunga blötsnön som nådde henne upp till låren på vissa ställen. Ja skrattade så jag höll på att pinka på mig. Picnic fick vi och kärleken till naturen delar vi och nära till skratt har vi alltid..
Jag älskar dig min egen moran..

7 kommentarer:

  1. vad mysigt ni ser ut och ha haft det <3

    kram

    SvaraRadera
  2. Ja riktigt mysigt och skoj va det :)
    varm kram till dig Natalie

    SvaraRadera
  3. Tack Nettan för en stunds snösolkul, det var SÅÅ länge sedan. Så fick jag krama lite på Dig oxå <3 Resan till Arlanda gick bra, men vi kom inte ihåg var vi skulle gå för att komma tillbaks till bilen, så småningom hittade vi förståss.ha ha ha. kram från moran

    SvaraRadera
  4. Härliga vårliga soliga bilder! Det bästa är alltid ett gott förlösande skratt med någon man älskar!
    Kram på Dig!

    SvaraRadera
  5. Hej i kvällen Pia!
    Tack, Ja det är så förlösande och välgörande för kropp och själ..
    Varmkram

    SvaraRadera
  6. En sån lyckad och trevlig dag med mamman! Glad för din skull;)

    Sen vill jag tacka dig för tipset som du delade med dig av;) Tack Annette!

    SvaraRadera
  7. Hej i solen!
    Vassego :)
    Kul att det fungerar..
    Ja, mysdag med mamma, vi ses inte så ofta eftersom hon bor en bit bort.
    Varmkram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails