tisdag 2 mars 2010

Förkyld!

Nu ligger jag såå skruttigt nerbäddad idag, förkylning har slagit ner mig, med tillhörande huvudvärk och ryggvärk, inte så kul..Men jag har ju klarat mig bra hela vintern, så det är väl bara att gilla läget och vänta och vänta tills man är pigg och kan få komma ut i friska luften igen.
Så nu när man är sjuk, så har jag istället startat en lite butik med egen designade T-shirts och lite prylar..
Klicka på den lilla svarta väskan med tryck i högra spalten så kommer ni dit.
Just nu väntar jag på att få lite hemhandlat av min ena son, så gulligt och snällt av honom att ta sig tid att hjälpa mig..Men först ska han hem och äta lite själv och natta älsklings Hugo.Men jag väntar så gärna..
Natalie fyller år idag också, men henne får jag gratulera när jag är på benen igen..Men jag sänder henne en hög med kärlek och varm kram. Snart kommer jag och grattar dig (dock i efterskott )och så äter vi tårta..

1 kommentar:

  1. Ja, det där rackarns förkylningarna bestämmer man ju inte själv över när de ska komma.. :(

    Du verkar ju inte vara sysslolös i alla fall, fast jag hoppas att Du kryar på Dig snart!

    Varm krya-på-Dig-kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails