måndag 1 november 2010

Söndagsmys !

Mina älskade barn med respektive och mina två barnbarn kom på söndagen..
Jerry, Sabina och Vincent kom först, så vi åkte ut och gick en långpromenad med hundarna.
Skön gråmulen sådan blev det.
Sedan bar det av hemåt och jag försökte fixa ihop en söndagsmiddag på vad huset hade att bjuda på, undertiden jag stod och pysslade i köket plingade det på dörren och där va Joachim, Jenny och min nu "stora" Hugo, härligt nu fattades bara Nicklas som skulle komma med bussen. Lite sen pga tvättsstuge dag ...
Så när väl maten va klar så var inte han på plats, men han fick äta uppvärmd middag när han väl dök upp..
Men vilken härlig dag jag fick och det va första gången jag hade mina två barnbarn Vincent och Hugo här samtidigt, så mysigt men uj så surrealistiskt det är.
När alla sedan packade ihop och åkte hem kändes tomheten och tystnaden, fick en släng av separationsångest. Men jag är så lycklig att ha mina söner vuxna och med egna liv samtidigt..
Nu är det måndag och verkligheten gör sig klart påmind, så nu får jag sätta fart.
Njut dagen och glöm inte att äta frukt och promenera mera :)..Puss

2 kommentarer:

  1. Va mysigt de ser ut när alla är samlade, ska bli så kul med bebisar igen.
    Förstår att de måste blivit dött när alla åkte,men ibland kan de vara skönt o bara ha dom till låns.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja du har så rätt Anna i vad du säger :).
    Skön måndagskväll
    önskar jag dig

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails