måndag 15 november 2010

Ellinor bjöd på kycklingfärs...

I fredags fick jag uppleva en smaksensation, något jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle prova faktiskt..
Va hembjuden till Ellinor på en mysfredag med Idol och gänget Chihuahua som roar och busar..
Jag satte mig bekvämt i soffan och Frans på min högrasida och ett gäng som också ville dela våran plats medans vi väntade på Ellinor som ville vara ensam i sitt skapande i köket.
Det dök upp en ljuvlig doft runt mig i vardagsrummet och magen vakna till liv och började längta efter mat .
In kom hon med två tallrikar med Kycklingfärs ?? och wokade grönsaker, jag stelnade till av oro , aww, jag har aldrig vågat prova kycklingfärs har inte ens övervägt att handla det, när jag har sett det i affären.

Men, kan nu bara säga att jag blev fast redan på min första provbit , Wohooo, wow sååå himla gott och inga konstigheter i denna färs den va sagolik och en ren fröjd för smaklökarna..
Rekommenderar detta varmt.Har just botaniserat på kronfågels sida på allt gott man kan göra med kycklingfärs.



3 kommentarer:

  1. det där vill jag prova på nångång... lite avis måste jag säga att du fick vara med valpisarna igen :( och inte jag

    puss & kram

    SvaraRadera
  2. Jaa, vi pussades och gosade hela kvällen lång ;).
    Puss

    SvaraRadera
  3. mmmoorrr "med ett smile" :)

    puss & kram <3

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails