tisdag 23 november 2010

Pyssel för stundade advent !



Det blåser snålt ute idag och snart kommer det nog en massa snö även hit, södra Sverige har ju redan fått sin beskärda del av detta väder redan..

Själv har jag en skön bara-pyssel och fixar dag, har varit ut på en promenad dock inte så lång som jag brukar men dagen är ju inte slut än.

Nu har jag tagit fram lite pyssel här på köksbordet.

Dags för den brännbara adventsljustaken ?!!, Japp, så är det.Denna lilla modell som jag brukar göra måste brinna under uppsikt.

Kaffet är klart, står brevid rykande varmt och lika redo att bli uppdrucket som jag att dyka ner i stund av skapande så här på eftermiddagen..

När adventsstaken är klar så kommer det givetvis en liten bild här på bloggen.

Njut i det lilla...

1 kommentar:

  1. Jag älskar pyssel men de har blivit mindre me de senaste åren, ska bli kul och se hur den ser ut :)
    Kram Anna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails