söndag 7 november 2010

Känns bra!


Det känns bättre om vi är tillsammans, så mycket bättre för oss alle samman.

Två små guldklimpar har nu spenderat sin natt här på kollo skulle man kunna säga..
Det har gått så bra och Frans har varit en riktig gentleman och gillat läget, frukosten intog dom tillsammans på köksgolvet..
Halv tio i morse ringde det på dörren och jag fick en lätt panik, leksaker, kisstidningar,små kaos och jag i bara "nästan" mässingen med undantag av en långkofta ?!..
Öppnade jag dörren och dääär står min mamma?? som kom just från Nyköping, tittade in och undra lite hur det va, dom va på väg till min bror för att hjälpa honom med ved idag. Jag tackade dock nej till erbjudan om att följa med, med ett lite skeft leende, jag har bokstavligen häcken full just nu :)..
Nu är dom där och jag är här, strax ska jag ut i skogen en sväng med Ellinor och resten av gänget. innan jag blir valpfri för denna gång.. Mamma och Börje kommer nog åter lite senare, så min resa till stor staden får nog vänta några dagar till..
Tjao ha en underbar söndag i solen..

5 kommentarer:

  1. Men vilka underbara juveler. Smälter som smör
    ha en fin söndagkväll
    kram
    Emma

    SvaraRadera
  2. Ja dom små raringarna är helt fantastiska.
    Önskar dig en skön söndagskväll.
    kram

    SvaraRadera
  3. Åhhhh va söööta, man blir sjuka va och se dom :)
    Är de lätt och gå ut me flera?
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. hahaha, näää inte är det lätt inte, när det spritter i deras glädje kroppar, men annars så är dom jätte duktiga och gå i koppel..
    kram

    SvaraRadera
  5. Oh, så underbara de är. Jag känner de små pussarna när jag blundar och tänker på dem.
    Lyckliga Dig som har dem som vänner. (avis) Jaaa)
    Det var gott att få se hur Du mår efter en envis lunginflam. Du var glad och såg ut som en sol med alla 3 hundarna. Puss var rädd om Dig. mam

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails