onsdag 24 november 2010

Adventljusstaken färdig !

Kvällens pyssel är nu klar..
Fast den får stå inne på kontoret tills första advent, då det första ljuset tänds och den blir välkommen in i vardagsrummet eller på köksbordet får det nog bli som vanligt.. I år har jag faktiskt köpt flamsäkermossa på toppen. Fast den är nog "lite" brandfarlig och som brukligt får den bara vara tänd under uppsikt. Just nu faller snön här utanför fönstret och blåsigt är det som sjutton, det gav mig denna känsla som man vill ha när man ska pyssla lite för stundande advent.
Önskar alla er nu en godnatt och så ska jag äta mig ett äpple nu och dricka upp min mugg te, sedan blir det att krypa ner i sängen och i natt lär jag somna ovaggad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails