onsdag 2 september 2009

Väntar!


Frukosten är nu avklarad lika mitt piff påtåren avklarad jag tar en banan till...

Kollar mina mail fixar med lite bilder går ett varv bäddar min säng plockar och dammar lite på min väg.
Sätter mig ner glor en sväng borstar mina tänder kammar mitt frissi hår.
Ska det va så här hela dagen lång det kom ett strila regn men nu har solen åter kommit fram vill inte hänga inne längre, men gå ut tänker du kanske då.
Men nej nej jag väntar idag och väntar och väntar hur länge jag inte vet på en lastbil som ska komma med ett paket någon tid dom inte kunde ge, så jag suckar donar putsar och ler väntar vidare så sen ska ni få se....

1 kommentar:

  1. va det värt att sitta hemma sen då, och vänta på paketet? nyfiken!! vad är det i paketet??!! hoppas du & frans fick en härlig dag till slut.. ;:) kram på er båda

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails