onsdag 30 september 2009

Ambivalentminimalist?!


Rensa ur och kasta dag var det igår..


Åtminstone åkte 100 st gamla filmer från VHS tiden, det smärtade lite men det tog upp halva min ena garderob och då va dom snyggt travade, men jag tittade aldrig på dom.


Kläder åkte ut, och Balkongens sommar piff åkte ut, så nu är det skapligt tomt...


Jag hade nog kunnat kasta det mesta i mitt hem faktiskt.


Ville kasta bort mina böcker också, men jag har rensat bort lite av dessa pö om pö damm samlare!! efter som jag vill ha städat men är lite slö på att damma...Men vissa böcker är bra att ha men man skulle kunna ställa undan dom tex i förrådet som också sväller av prylar men jag kastade en säng där så det börjar bli lite plats där nu, så idag kanske jag ska ta och frigöra lite mera plats där , så kan saker jag inte gjort mig fri från kan få bo där så länge innan end stationen.Typ lite avvänjning...


Skulle kunna kalla mig för en ambilaventminimalist!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails