fredag 18 september 2009

Vad hände igår då?



I går va jag till skomakaren och hämta min gamla stövlar som faktiskt blev som nya ååå vad snyggt jobb han hade gjort och dom va ny putsade också, så dom åkte på direkt när jag skulle på min långis med Frans ,jag trippade fram i skogen på små lätta steg i ny sulad och ny klackade stövlar...
Vad kan gå fel nu i hösten med dessa kanon stövlar på, jag bara undrar!!!!!


Gårdagen va så trevlig, hade Chatta här med sin lilla hund Klara på besök, senare på kvällen kom Natalie upp för att ta en fika och kolla tv, hon hade köpt med sig en honungsmelon som inte va som andra...(Lite fel i form och struktur) Kändes inte så bra att äta den faktiskt ?!?!


Men fika gjorde vi och jag hjälpte henne att starta en egen blog, ska bli kul att få följa den och jag önskar henne lycka till också, inte bara med bloggen utan hon har nu slutat röka sedan 1 vecka tillbaka...

1 kommentar:

  1. Tack så himla mycket för igår, det va jätte gtrevligt som alla andra ggr vi ses och fikar och pratar om allt:) men du melonen får du stå för nästa gång, eller ja iallafall se till så att jag tar en bra, med bra form åh så hehe

    puss på dig vännen <3

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails