tisdag 22 september 2009

Orgie med Smulpaj!


I kväll, ska jag slänga på mig pysbyxor, raggisar och en för stor t-shirt...

Sätta mig framför tv:n och äta min ny gjorda äppelpaj med en stor kopp kaffe, sen en balja te. Först nu 2 1/5 män, sedan kändisdjungeln, Idol...Om inte detta känns bra så ska jag se på en sliskig film, vippa med tårna och bara hänga som en säck potatis äta och bara må gott...

Skulle vilja hinna med ett långt skönt bad men det känns som tv:n och pajen har förtur i kväll trots allt...

3 kommentarer:

  1. Britt Jidlow Lindberg22 september 2009 kl. 23:41

    Jaa Nettan!
    Jag tycker Du sprudlar av glädje, lycka och inspiration, det är så kul att läsa Dina inlägg, och se alla fina foton.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Tack tack kära moran! Krama om mormor och Börje och Alice från mig och Frans...puss miss you

    SvaraRadera
  3. Såå god den ser ut då, vill ha!! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails