torsdag 3 september 2009

Rimliga bekymmer !


Skrev dessa rader i min Status idag på Fb,
Leende guldbruna ögon har jag förälskat mig i, just dina guldbruna ögon så blå kan de aldrig mer bli... Jaha!!!
Petra Ohlsson:
Svarade med hela texten och skrev Vassego <3.
Nu , va det inte den jag ville ha, utan jag funderade över textens innehåll..
Läs fortsättningen i vårat samtal...

Anette Jidlow
hahaha! så rolig du är hjärtat ♥ älskar dig så mycket... Men hur kan bruna ögon bliva blå?? eller ligger det på det blå djupets poesi plan?! alltså en blå känsla typ, hoppas det är så annars är låt skrivaren helt ute och cyklar...hahaha
Petra Ohlsson
bra fraga... man undrar ju hur latskrivaren tankte dar liksom.. it makes no sense! :D Nu fick ju jag nat att fundera pa ett tag i alla fall.. ♥

Anette Jidlow: Ja, du kan tror att jag har funderat över detta idag...

Petra Ohlsson
kan du inte kontakta latskrivaren och fraga?? annars kommer vi ju inte kunna somna ikvall.. kanske kan skicka ett mail? haha

Anette Jidlow
Ja, va f..n måste dom hitta på sånt här så jag inte får någon sinnes ro...Från en tydligen ostimulerad oroande"tjej" i norrtälje ;)

Petra Ohlsson
hahahahah underbart! do it!!! ;)
(Petra bor i England så därför saknas prickar över åäö)


Ja, detta är en liten rapport från facebook i dag ....
Man kan fundera över ditt och datt och sedan under kvällen dela med sig av sina funderingar, idag har ju då tankar flygit runt i mitt huvud efter att jag hörde detta på radion...Om låten som Vikingarna gjort (tror jag) Inte för att det spelar någon roll i det stora hela men det är lite små mysigt att oro sig över triviala saker i ens liv också....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails