fredag 4 september 2009

Snart höst!


aaaaa, Jag far runt och samlar ihop mig i kväll, letar under bordet lyfter på krukor sparkar undan en död fluga, kommer på i nästa ögonblick att -nej, vad gör ja...Vem ska städa bort den???? Så jag böjer mig ner med ett papper plockar jag bort flugan och kastar den i sop påsen....Mitt sökande fortsätter ut på balkongen det blåser hårt just nu men i nästa sekund slutar det upp helt, asparna bara står och skakar så kommer nästa by av hård vind träden nästan viker sig för att åter stanna upp men aspen skakar...Vad letar jag efter? Jo, resten av sommaren...Jag är inte klar med den än....Suckar djupt, vart tog denna sommar vägen då?

Jag älskar hösten jag brukar vilja komma till den, men denna sommar har varit helt underbar tycker jag och jag är inte riktigt klar med den än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails