lördag 26 september 2009

Funderar lite!


Mornat mig så länge, blir lite små galen på min själv när det gäller min tid på morgonen...

Gick upp så tidigt för I dont want to miss a thing, men det slutar med kaotisk stress att det är precis vad som sker när jag tro mig ha en massa tid och bara sitta och filosofera på morgonen

Jag missar en massa tid...

Sen är det plötsligt kväller.

Kryper åter i säng och förbannar mig själv att jag inte kan skynda på morgonen, kan kan jag väl

men jag vill inte , tex ska jag va klar till klockan 7 så måste jag gå upp klockan 5, inte för att det tar tid för mig att ordna till mig nääää jag vill sitta och tänka, själv och bara få vara...
Tänk att behöva starta dagen med en Paus!!!!!

Jag bara älskar detta att lyssna in och känna in morgonen sortera mig mellan dröm och verklighet liksom strukturera upp mig, för att sedan ta tag i dagens verklighet.

Det här har jag hållit på med jämt, när jag va liten och vi va på vårt lantställe så smög jag iväg innan någon hade vaknat skrev ett meddelande på en bit hushållspapper eller direkt på rullen utan att dra av en bit, att jag har gått ner till kanalen och sitter där..Kommer snart.

Nu har jag suttit klart för denna morgon, och är åter i verkligheten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails