lördag 19 september 2009

Trött i solen!

Orkade inte lyfta kameran till mitt ansikte så jag sköt av en bild från höften...

Jag har varit jätte trött idag och efter att ena dagen undra om långkallingar ska åka på så har det i dag varit jätte varmt minst 20gr.

Natalie och jag möttes upp för en promenad i skogen med en liten picnic väska med oss, och jag kände redan när jag körde bilen att alla hästar inte va hemma ?!?!
Jag kopplade så fel i huvudet...
Jag ska berätta om ett ex, När vi hade packat ur bilen och bara gått några steg kom jag på att jag hade glömt något som jag i skrivande stund inte kommer ihåg? tänk tänk tänk, -Jo, min halsduk ville jag ha med mig...

Så jag gick tillbaka till bilen, Natalie och Picnic väskan och Frans vänta en bit bort...

När jag hade tagit fram det jag skulle ha i bilen vände jag mig mot Natalie och ropade va f...n har du sett eller har Du nyckeln till bilen???..Hon tittade frågande på mig ungefär; snackar hon om nu?
-Ja, vart har jag gjort av nyckeln? har du den?

Hon ropar tillbaka , ja men du har ju öppnat bildörren ju? så nyckeln måste ju sitta i dörren?

Och jag tittade på dörren och där satt den, faktum är jag kopplade inte att jag hade gått tillbaka för att med nyckeln öppna bil dörren, så jäkla trött så man får skämmas, men lite kul va det..

Låste åter dörren och vandrade in i skogen, men efter ca 10 min började kropp och själ hitta tillbaka till verkligheten...Av njöt goda smörgåsar och en liter kaffe Plus mariekex med smör i mellan efter att vi avverkat 20 min (halv lek av vår tänkta sväng)...
Vi fick en super trevlig stund och efteråt åkte vi och uträtta lite ärenden, sedan lämna jag av henne för att ta med min kropp och själ hem, sitter nu och häckar framför tv:n och mår sådär bara bra som man kan göra med me and my self...
Sorry Frans är ju här...



1 kommentar:

  1. Me love you long time haha klockrent!! Gillar dina bloggar, dem får mig alltid att le:) le så där stort så det känns som man vill bara skratta rakt ut:) men nu får du vila lite tills nästa möte....;) kram & puss vännen

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails