torsdag 24 september 2009

Hugo 4mån idag!


Tiden går så fort...

Det är nu 4 månader sedan Hugo kom till världen, Idag var jag hem till lilla familjen, Pappa Jocke jobba men Jenny och SötHugo va hemma och bjöd på en härlig lunch spagetti med köttfärs sås mumsigt va det.
Jag hade köpt med morotskaka som jag tyckte att Hugo va värd på sin dag?! Nu kan ju inte han äta den eftersom han bara är 4 mån och lever på bröstmjölk.
Men det va just min tanke att äter Jenny den nu till lunch så får han väl det som kvällsmat, bra va?..

Vi försökte passa på att gå en skogs promenad och hur bra gick det? vi kom inte så långt innan himlen bokstavligen öppnade sig regnet vräkte ner , så vi fick vandra hem igen, men Lilla Hugo njöt och sov så gott i vagnen...

Nu är jag hemma igen lite blöt men belåtet glad..

1 kommentar:

  1. annabritt jidlow Lindberg25 september 2009 kl. 12:42

    Älskade Hugo så fin Du är. Kramar och pussar på Dig via datorn. Från Gammelmormor och gammelgammelmormor 4 och 5 generationshälsningar.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails