fredag 4 september 2009

Fredag kväll..

Fredag kväll igen, glad att jag känner mig lite piggare än igår, har nu mått lite tjuv tjock sedan i lördags, snart en vecka..Tänker måla och mysa med me and my self i kväll... Idag när jag gick en prommis så lyssnade jag på radion brukar aldrig låta ljud störa mig på mina promenader men idag blev ett undantag för jag hade börjat lyssna i bilen..
p4 med Annica Lantz, gäst bla va christina Kjellsson Vis sångare kanske man kan kalla henne, wow vilken tjej har aldrig hört henne förr känner inte heller igen hennes namn, men hon sjöng på Pride i år.
Helt underbar människa med mycket ord och humor...Lägg henne på minnet.
Tänkte hitta en länk för att ni skulle få höra men det fanns inget på Youtub
Men hon finns på Myspace och Spotyfi...
Låten jag hörde heter: Var kommer alla vackra människor ifrån...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails