tisdag 22 september 2009

Hösten!

Gårdagen bara for förbi i ett huj...

Men lite för smak av hösten fick jag och i dag ändå mera, nu hatar jag blåst men årstidernas
skiftningar älskar jag lite regn är också helt ok, men blåsten gör mig helt j..a förbannad faktiskt.

I dag blåser det som attan...

Måste ut men vill inte.
Så därför blev det att slå ner rumman och blogga en liten stund.
Känner du som jag att hösten bara är så stört skön det är som vi får en annan typ av "vår "när knoppen blommar och vi bara njuter alla blir så glada då är det sommar men nu kommer en tid som bara är galet häftig ,Bladen liksom blommar istället...

Färgerna på varje blad bara studsar runt oss.
Finns dom inte på träden far dom i luften eller ligger och gosar på marken , man kan inte låta bli att sparka i lövhögar som sprattlar och knastrar och man får i sig så mycket färg att man blir tjock av känslan så man ska stå sig tills det våras igen, man ska liksom få i sig så mycket att man orkar igenom den mörka gråa tiden.
Visst är det bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails