tisdag 13 april 2010

Underbara måndag!


Igår va en helt fantastisk dag, Måndagar brukar för mig kännas lite långa.
Men gårdagens måndag hade klart kunnat få varit längre.
Äntligen fick jag njuta värmen ordentligt, gick en lång lång promenad på Nordrona små log åt alla tussisar som nu har kommit fram, konstaterade att kallasisarna under jeansen blev för varmt och att handskarna fick ligga kvar i jackfickan. Frans flåsade för första gången detta år pga värmen.
Sedan va det middags tid och då kom sonen Nille med sin kära flickvän Frida på besök och med sig hade dom en underbart vacker Passionsblomma.

Jag hade iordningställt en liten middag som vi åt ganska direkt efteråt blev det kaffe och så passade jag på att ta några bilder på dom.


Tyvärr så hade dom glömt bilderna i från deras kärlekssemester i Thailand, men det lät som deras resa har varit super härlig.
Kvällen gick fort och vid 21 tiden åkte dom hem till sitt söder om söder.
Nästa vecka ska vi försöka ses igen och botanisera bland handelsträdgårdarna, det ska bli skoj..




4 kommentarer:

  1. Underbara bilder och fantastisk blomma!!
    Njuter..
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag! Vackert par och vacker blomma!
    Kram min vän!

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder.Härlig blomma.Önskar dej en fin dag .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Ja jag säger desamma, vilken fantastiskt fin bild på blomman! måste ha en enormt bra kamera lins, eller vad det heter? Du har väl en kamera som du ställer in allt själv på, kan jag tänka och inte någon modern sak, som man bara klickar på?
    Ha en trevlig onsdags kväll! Kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails