lördag 3 april 2010

Morgonen!


Kaffe kaffe och nu lite mera kaffe...

Måste hinna morna mig och strax in i duschen, för bror min är på ingående.

Vi ska handla lite mat , för i morgon kommer några av mina barn med sina respektive och då måste middagen stå på bordet.

Just nu har jag nog kommit på vad vi ska äta till middag,men skulle nog vilja ha någon efterätt??..Kan inte riktigt komma på vad just nu, hmmmm. Problemet är att dom inte gillar sötsaker så där som jag gör just nu och har gjort under dom senaste två åren .. Jag har aldrig gillat kaffebröd och efterätter förr. Men nu är det som fan är lös, min kropp skriker efter nåt smarrigt helt enkelt.

Just nu slutade jag skriva.. tittar ut genom fönstret, solen värmer så skönt, tar mig en klunk kaffe och tänker .. Nä, det får nog bli en förrätt och avsluta middagen med en kopp kaffe. Istället för att göra en efterätt som ingen vill ha. Ahhh så skönt, nu kan jag luta mig tillbaka i 5 min, dricka ur mitt kaffe och ta mig in i duschen för om exakt en timme står bror utanför dörren och då ska det gå undan vill jag lova..

2 kommentarer:

  1. Hoppas Du får en underbar dag med Dina närmaste!
    Själv ska jag åka till mina föräldrar på påskmiddag.. och där är alla mina närmaste samlade. Härligt!

    Njut dagen... och solen!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Pia och jag önskar dig detsamma..
    Om Jag hade haft bil så hade jag rört på mig också nu i påsk, men men.. Jag är så glad att barnen kan ta sig tid och komma hit en sväng, och inte minst mitt lilla barnbarn Hugos första påskmiddag hos framis ;)

    Njutdagen och ha en härlig Påsk
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails