fredag 9 april 2010

Hemvändaren!


Mina kära Petra är tillbaka i Sverige.



Det blev ett dygn med en massa mat, fika , promenader, lite vin och whiskey och massa kaffe.

Avhandlat allt som har hänt under det gångna året..



Frans blev så glad, att han inte lämnade henne en minut.

Jag kommer att lägga upp två små video snuttar på promenden med picnik.

Då kameran fick ligga kvar i bilen?????! Varför gör jag såååå..



För dagen till ära fick vi uppleva en kärleks stund mellan två illrar. Petra ropade till för hon trodde att det en ekorre som lekte på grusvägen längre fram..
Men när vi kom närmare så lät det om denna (ekorre) och då ser vi att det inte är någon sådan och den hade då lämnat vägkanten och gett sig iväg tydligen ner i diket..
Vi tappade dock bort den men ljuden hörde vi.
Nyfikenheten tog nu över och jag beslöt att ta mig in i denna kohage och mina misstankar om att detta djur inte va en ekorre kändes nu helt klart. Jag tog upp min lilla mobil och i panik försökte få igång den samtidigt som jag försökte lokalisera var ljudet kom ifrån.
Och jag hittade dessa två kärlekskranka iller par i full fart kela och busa med varandra.
Nu är filmen extremt dålig, men men... Det va en häftig upplevelse och koncentrera dig och titta i mitten på filmen så ser man dom innan dom upptäcker mig och springer iväg.
Jag hoppas att jag inte förstörde deras kärlek utan att dom hitta tillbaka till varandra lite senare.



2 kommentarer:

  1. Men va kul! Jag som trodde du hade kameran hängde om halsen för jämnan;) Trevligt besök, antar att det är din dotter? Har inte uppfattade alla dina släktförhållanden ännu.
    Stor Kram

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Nej hon är inte min dotter, själv har jag bara söner.
    Men så glad att få ha henne i mitt liv ändå.
    Jo nog hänger kameran med oftast, men ibland är jag lite slö och lämnar den som då i bilen. :)
    ha en skön lördag
    varm kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails