onsdag 10 februari 2010

Solen på er!


Idag har jag njutit solen. Jag och Frans gick på en lång promenad, inte i skogen nä vi tog en sväng runt vår lilla stad och njötvädret och alla glada positiva människor vi träffade. Jag personligen va inte på mitt "pratigaste" humör men Frans bröt isen, folk va så pratsamma och glada, stannade och kliade och prata med Frans samtidigt slängde dom några ord med mig, det va bara att ge med sig och lägga ner garden ..Solen och lite takdropp gör susen på folk.Dom blommar liksom upp som små vackra tulpaner en vacker förvårdag..

Middagen har jag just nu avklarat, det blev tomatsoppa med en massa grönsaker i, som jag slutligen körde lite lätt med handmixern, och två stycken solrossmörgåsar. Nu ska jag dricka mig en mugg kaffe med en apelsin till, ok ok det blir en mumsmums till kaffet också, har ju några kvar sedan igår..

Måste komma isäng tidigt i kväll, för imorgon bär det av till Stockholm en sväng, närmare bestämt G:a stan..

1 kommentar:

  1. Verkar som du harf en mysig dag idag på din promenad.Vad gott med tomatsoppa-Ha en skön kväll och en mysig dag i Stockholm i morron.Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails