söndag 14 februari 2010

Hjärtansglad!


Satt i ett samtal med min äldsta vän på förmiddagen över mobilen, och tyckte att hon lät lite väl frågvis vart jag var efter som hon hörde att jag rastade Frans, men jag försökte tala om att det va en slörastning mao "snabbpink". Efter att jag stängt min dörr, gick jag in på mitt lilla kontor och tittade ut genom fönstret meddans samtalet fortskred..
Då ser jag att det står en bekant bil utanför och en person med en mobil vid örat..Börjar ana oråd ?!...
Är du här? utanför? halvskriker jag i luren, ah meeeen, jag bara dööör...
Det är inte sant, jag blev så himla glad över denna överraskning att få Eva på besök , just denna alla hjärtans dag..
Halv sprang till dörren och öppnade..

Och där stod hon med ett jättefång vackra tulpaner, wow säger jag bara.
Vet inte ord hur jag ska förklara min glädje över att få se henne, vi bor bara 5 mil ifrån varandra.

Men hon är en kvinna med mycket måsten allt från hästavel till friskvård, massage och familj.
Så att hon idag tog sig tid att åka förbi här hos mig, värmde mitt hjärta extra mycket.
Nu hade jag inte så mycket att bjuda på, men en fika med en smörgås fick det bli, och vi hann avhandla vad som hänt sedan vi sågs sist...

När hon sedan åkt hem.

Tog jag med mig Frans på en extra lång sväng och promenerade till Joachim, Jenny och min älsklings Hugo, Klart så fikade vi lite där. Men hem fick Joachim skjutsa mig, för det så mörkt och jag hade inte några reflexer med mig..

Så, summan av denna hjärtans dag blev klart över förväntan..

2 kommentarer:

  1. Vad skoj med oväntat besök.Härligt.hoppas att du haft en mysig Alla ♥ Dag .ha det gott varmkram Rita

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma!
    Ja ibland sitter överaskningar extra fint..
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails